מספר משרה: 1658

נציג פריץ במעבר שער אפריים

נציג/ת שרות ותאום סוכנים

צפון

פרופיל משרה: נציג/ת פריץ במעבר שער אפרים
תפקיד: נציג שירות ומכירות (Front Desk)
מיקום: מעבר שער אפרים – ליד טול כרם

אחריות עיקרית:

  • קבלת לקוחות וספקים שמגיעים למעבר והצגת סל השירותים של פריץ (עמילות, שילוח, אחסון, פריקה, הפצה).
  • זיהוי והבטחת שיוך הלקוח לפריץ – גם במצבים שבהם השותף מנסה “למשוך” את הלקוח אליו.
  • ניהול לידים באופן מקצועי ומסודר והעברתם למערכת CRM של פריץ.
  • מתן מידע ראשוני על שירותים ותהליכים, תוך יצירת אמון וחיבור אישי עם הלקוח.
  • תיאום מול שותפים מקומיים (חברות הובלה יבשתית, משרד השותף), תוך שמירה על האינטרס של פריץ.
  • סיוע ראשוני בפתיחת תיקי מכס/שילוח בסיסיים, והפניה לטיפול צוות מקצועי.
  • דיווח שוטף להנהלת פריץ על פעילות, לידים, וסוגיות תחרות בשטח.
כישורים נדרשים:
  • שפות:
    • ערבית – שפת אם / רמה גבוהה מאוד.
    • עברית – ברמה טובה (קריאה, כתיבה, שיחה).
    • אנגלית – ברמה עסקית.
  • רקע מקצועי:
    • ניסיון קודם בתחום השילוח/עמילות מכס/לוגיסטיקה – יתרון משמעותי.
    • ניסיון בשירות לקוחות או מכירות – חובה.
    • היכרות עם מערכות מחשב בסיסיות (Office, Outlook, CRM).
  • כישורים אישיים:
    • אסרטיביות 
    • מיומנות ניהול משא ומתן ברמה יומיומית.
    • תקשורת בינאישית מצוינת ויכולת שכנוע.
    • אחריות, סדר ויכולת דיווח מסודרת.
    • אוריינטציה עסקית ושיווקית – זיהוי הזדמנויות והפיכתן לעסקאות.
    • דיסקרטיות ונאמנות גבוהה לארגון.
תנאי סף:
  • אזרחות ישראלית המאפשרת ניידות יומיומית לשער אפרים.
  • זמינות למשרה מלאה, 5–6 ימים בשבוע.
  • נכונות לעבור הדרכה והכשרה מקצועית במשרדי פריץ באור יהודה.

 

להמשך קריאה
Company About Us Image

קצת עלינו

  נוסדה ביולי 1990

אחת משלוש חברות שרשרת האספקה המובילות בישראל ב-2019 (D&B)

 

אחת מתוך 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן בישראל! 
(היחידה בתחום ניהול שרשרת האספקה והלוגיסטיקה, סקר BDI 2021)

 

אחת מבין שלושת החברות המתמחות בתחום ההייטק והפארמה בשרשרת האספקה 

 

פעילות  FRITZ נרכשה ע"י אחת החברות הגדולות במשק, שפיר הנדסה

 

חברת FRITZ השתתפה בדרוג מעלה לאחריות תאגידית וזכתה בדירוג פלטינה

 

 

 

להמשך קריאה
Manager Image

אני מאמין – סמנכלית משאבי אנוש

אני מאמינה כי הצלחת חברת FRITZ תלויה בהון האנושי שלה.
בהתאם, אנו בוחרים להשקיע בתהליכי הגיוס והמיון, בהכשרות מקצועיות ופיתוח אישי, בפעילויות רווחה מגוונות ובעידוד הזדמנויות לקידום וצמיחה.

 

FRITZ מתגאה בפעילות הדרכה ופיתוח ארגוני מגוונת ועשירה, אשר כוללת בין היתר מסלולי עתודה ניהולית ומקצועית, קורסים לפיתוח מיומנויות רכות, תוכנית מצוינות ארגונית ועוד.

בנוסף אני מאמינים שלצד העבודה צריך גם ליהנות ולאזן בין מקום העבודה והחיים האישים – ובהתאם, עובדינו משתתפים במגוון רחב מאוד של פעילויות רווחה, תרבות וגיבוש.

 

כאשר תצטרפו אלינו, תיווכחו בעצמכם, כי מנהלים רבים בחברה התחילו את דרכם כאן, ובמרוצת השנים צמחו והתקדמו לתפקידי ניהול מאתגרים. 

השאיפה לבנות עבור עובדי החברה מסלולי קריירה אשר תואמים את רצונותיהם וכישוריהם, עומדת בבסיס תפיסת ניהול המשאב האנושי בחברה- ואין מאושר מאיתנו לראות בכל יום הצלחות חדשות.

להמשך קריאה

שלח קורות חיים

תודה ששלחת את קורות החיים שלך,

בהצלחה! חברת FRITZ