





מספר משרה: 948527
שירות לקוחות
תל אביב
הזדמנות מצוינת להתפתח מקצועית וליהנות מתנאים מעולים ברשת המלונאות הטובה ביותר בישראל
מלונות דן מחפשים אחראי משמרת למוקד השירות הטלפוני לאורח, שיהיה אחראי על ניהול המשמרת ועל מתן שירות לקוחות איכותי.
יפקח על פעילויות הצוות ויבטיח שהאורחים יקבלו חווית שירות יוצאת דופן תוך טיפול במקרים מורכבים.
תחומי אחריות:
אחראיות על צוות העובדים במהלך המשמרת.
מתן פתרונות לבעיות והערות מצד האורחים בצורה מקצועית ויעילה.
מעקב אחרי ביצועי הצוות וייעול תהליכים לשיפור השירות.
דיווח על בעיות או אירועים חריגים למנהל המוקד.
דרישות:
ניסיון קודם בשירות לקוחות, יתרון לניסיון במלונאות או במוקדים טלפוניים.
ניסיון בעבודה במלונות או בסביבת שירות לתיירים.
תודעת שירות גבוהה ויכולת לפתור בעיות בזמן אמת.
יחדי אנוש טובים ויכולת עבודה תחת לחץ.
שליטה ביישומי מחשב
שליטה בשפה האנגלית ועברית ברמה טובה
אנחנו מציעים:
סביבת עבודה דינמית ומאתגרת במלונות דן.
אפשרויות קידום ופיתוח אישי.
תנאים סוציאליים מלאים והטבות לעובדים.
אירוח במלונות החברה בתעריפי עובדים.
תן ביס, בונוסים ועוד
אם אתה/את מחפש/ת אתגר חדש ומוכן/ה לקחת חלק בהענקת שירות יוצא דופן לאורחים, נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
רשת מלונות דן הינה רשת מלונות היוקרה הוותיקה בישראל.
הרשת מתגאה ב-17 מלונות מצטיינים במיקומים הנחשקים ביותר – ארבעה מלונות בירושלים, שני מלונות בחיפה,
שלושה מלונות בתל אביב, שלושה מלונות באילת, ומלון אחד בנצרת, צפת, קיסריה ובהרצליה ומלון אחד נוסף בבנגלור, הודו.
מבחר המלונות בישראל של רשת מלונות דן כולל שני נציגים ברשימה היוקרתית The Leading Hotels of the World –
מלון המלך דוד בירושלים, שנחשב לספינת הדגל של רשת מלונות דן,
ומלון דן תל אביב שנכנס לרשימה היוקרתית הזו בשנת 2021.
כבר למעלה מ-75 שנה, אנו מחויבים לספק לאורחינו חווית אירוח יוצאת דופן, תוך שילוב של מסורת, יוקרה ושירות אישי.
עם 16 מלונות מפוארים ברחבי הארץ, אנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות אירוח לכל מטרה ולכל תקציב.
מה הופך אותנו למיוחדים?
· אנשים: אנו מעסיקים צוות מיומן ומקצועי, המסור להענקת שירות יוצא דופן לכל אורח.
· ערכים: אנו מאמינים במתן הזדמנויות שוות, קידום תרבות עבודה תומכת, מכבדת ופיתוח מקצועי מתמיד.
· קהילה: אנו רואים בעובדינו משפחה, וחשוב לנו ליצור תחושת שייכות וחיבור.
· חדשנות: אנו שואפים כל הזמן להתחדש ולשפר את חווית האירוח, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובהתמקדות בטרנדים עכשוויים.
אנו גאים להיות חלק בלתי נפרד מנוף התיירות הישראלי, ותורמים רבות להצלחת ענף המלונאות
ביחד, ניצור עתיד מזהיר עבור רשת מלונות דן ועבור כל אחד ואחת מכם.
הנה כמה סיבות עיקריות למה כדאי לכם להצטרף לצוות שלנו:
אם אתם מחפשים עבודה מאתגרת, מספקת ומשמעותית, אנו מזמינים אתכם להגיש מועמדות למשרות הפתוחות אצלנו.
אנו בטוחים שתיהנו לעבוד במלונות דן ולהיות חלק מצוות מנצח!
“המטרה שלי זה לעמוד ביעדים שלי ולהרים את הלובי, אני יודע להסתדר עם מעט עובדים ולהביא תוצאות. לאחרונה החברה הוציאה אותי לקורס אי"מ של מיומנויות ניהול והגעה ליעדים, ואני תמיד בגישה שאשמח להרחיב את תחומי הידע שלי. אני אוהב את היחס שאני מקבל, ואת האפשרות ליצור ולקדם רעיונות חדשים." (פנורמה אילת)”
אביב ויזמן
“אני אוהבת את העבודה במלון, האווירה כאן נעימה וטובה, ההון האנושי הוא איכותי, גם הצעירים שמגיעים לעבודה מועדפת הם איכותיים וטובים. (כרמל)”
גלית סולומוביץ
“העבודה במלון מאוד דינאמית וחווייתית, בכל יום אנחנו פוגשים אנשים חדשים והעבודה אף פעם לא משעממת. במהלך התקופה הקצרה שאני עובדת ברשת הספקתי לצאת לקורס מנהלי קומה, לזכות ״במצטיין רשתי״ שהפרס היה טיסה לדובאי.(רות צפת)”
אולגה רחמן