מנהל.ת תחום תובנות צרכן וחווית משתמש (UX)- שטראוס מים
מה נבקש ממך?
להביא את עצמך לעבודה! רעיונות חדשים, כישרונות, חלומות, ידע וניסיון החיים שצברת, יחד עם מקצועיות והבנה שהתפתחות היא אין סופית
מה כולל התפקיד?
ניתוח תובנות צרכנים ונתוני משתמשים לטובת פיתוח ושיפור מוצרים ושירותים, כולל ליווי פיתוח מוצרים חדשים
הובלת מחקרים איכותניים וכמותיים להבנת צרכים, העדפות וחסמים של המשתמשים
עבודה צמודה עם צוותי מוצר, שיווק, עיצוב ופיתוח לשילוב תובנות בתהליכי העבודה, כולל בשלב פיתוח המוצר החדש
בחינה ושיפור מתמיד של ממשקי משתמש, תוך שימוש בכלים אנליטיים ודאטה
הפקת דוחות תובנות ואיתור הזדמנויות לשיפור חוויית המשתמש ולקידום חדשנות
מה חשוב להביא איתך לתפקיד?
תואר ראשון רלוונטי – חובה
ניסיון של לפחות 3 שנים בניתוח תובנות צרכנים UX Research / Consumer Insights
ניסיון בעבודה ישירה עם צוותי פיתוח, עיצוב ומוצר – בשלב פיתוח המוצר ובחינת חוויית המשתמש
ניסיון בעבודה עם כלי אנליזה מתקדמים – כולל BI, SQL, Google Analyticsומערכות ניתוח התנהגות משתמשים וכלי מחקר מבוססי AI – יתרון משמעותי
יכולת הפקת תוצרים ברמה גבוהה – כולל מצגות, תובנות עסקיות וסטוריטלינג מחקרי
חשיבה אנליטית ועסקית, סקרנות טבעית והבנה עמוקה של חוויית משתמש