מספר משרה: 2096
אדמינסטרציה
הרצליה
לעמותת מטב דרוש.ה רכז.ת אדמיניסטרציה לסניף הרצליה
היקף משרה: 50%, 4 שעות ביום;
מיקום: הרצליה
הגדרת תפקיד:
-מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות הסניף
-בקרה על סדר המשרד
-ניהול תחזוקת הסניף – העלאת צרכים ובקשות, הזמנות עבודה, תאום בעלי מקצוע, רכש
-טיפול בעדכוני שכר מטפלות
-ניהול קופה קטנה
-פתיחת ספקים, טיפול בחשבונות, קבלות ומעקב אחר תשלומי ספקים;
דרישות המשרה:
ניסיון קודם בתפקידי אדמיניסטרציה/ניהול משרד- יתרון משמעותי
ניסיון מתחום הסיעוד-יתרון
דובר.ת רוסית- יתרון
יכולת גבוהה בניהול משימות בסביבה ממוחשבת
יחסי אנוש מצויינים
יכולת עבודה בצוות רב מקצועי;
יכולת התמודדות טובה בעומס משימות
עמותת מטב הינה העמותה הוותיקה, המוערכת והמקצועית ביותר בישראל בתחום הטיפול הסיעודי.
העמותה נוסדה בשנת 1958 ומקפידה מיום היווסדה על ניהול תקין ומבוקר ופעילות על פי מערכת ערכים חברתית ומקצועית, תוך שמירה על הסטנדרטים הטיפוליים הגבוהים ביותר ומתן אפשרות לכל מטופל לבחור את המסגרת המתאימה ביותר עבורו.
כיום עמותת מטב מעניקה שירותים ליותר מ-27,000 לקוחות באמצעות כ-50 שלוחות הפרוסות בכל רחבי ארץ.
העמותה מוכרת על ידי כל הגופים המקצועיים בתחום הרווחה, ביניהם: המוסד לביטוח לאומי, הסוכנות היהודית ומשרד הקליטה והרווחה.