





מספר משרה: 2387
תמיכה טכנית
גוש דן
תיאור התפקיד:
טיפול ברשתות תקשורת ואבטחת מידע לעסקים.
טיפול בפתרונות טלפוניה לעסקים.
עבודה עם ציוד תקשורת מתקדם-; fortigate, cisco, juniper, checkpoint וכדומה.
רכישת ידע וניסיון בתפעול רשתות תקשורת מתקדמות.
דרישות התפקיד:
ניסיון ממוקדי השירות /התמיכה /מכירות-חובה.
ותק של שנה בתפקיד תומך/ת קו ראשון בתמיכה העסקית-חובה
עקומת למידה גבוהה ואוריינטציה טכנית
היכרות עם עולם התקשורת-נתבים wan/ lan, voip.
העבודה במשמרות כולל סופ"שים במתכונת של 24/7
זמינות למשמרות לילה - חובה
פרטנר,
קבוצת תקשורת מובילה בישראל, מספקת מגוון רחב של שירותי תקשורת מתקדמים לציבור ולעסקים. הקבוצה מתפתחת באופן מתמיד, חודרת לתחומי צמיחה חדשים ומאמצת טכנולוגיות חדשניות. בפרטנר, אנו מאמינים בהתפתחות מקצועית ואישית של עובדינו בכל תפקיד ומחלקה. רבים מעובדינו התחילו כג'וניורים וצמחו למקצוענים מובילים. אנו מתחייבים להשקיע בכם, לפתוח בפניכם הזדמנויות חדשות ולהוביל את שוק התקשורת בישראל. סמכו עלינו - אנחנו רואים את העתיד שלכם ומזמינים אתכם לגדול איתנו 😊
Hallo partner
איזה כיף שבחרת להגיש
מועמדות למשרה אצלנו
רצינו לעדכן שקיבלנו את קורות החיים שלך
והם הועברו לצוות הגיוס להמשך טיפול.
במידה ותימצא התאמה לדרישות המשרה
ולמה שאנחנו מחפשים ניצור איתך קשר בהקדם להמשך תהליך.
בינתיים הרבה בהצלחה!
מכולנו במחלקת הגיוס של פרטנר