מספר משרה: 115170

מנהל.ת תחום תובנות צרכן וחווית משתמש (UX)- שטראוס מים

תחום: שיווק יח"צ וייצוא

אזור: מרכז

 
מנהל.ת תחום תובנות צרכן וחווית משתמש (UX)- שטראוס מים
 
מה כולל התפקיד?
ניתוח תובנות צרכנים ונתוני משתמשים לטובת פיתוח ושיפור מוצרים ושירותים, כולל ליווי פיתוח מוצרים חדשים
הובלת מחקרים איכותניים וכמותיים להבנת צרכים, העדפות וחסמים של המשתמשים
עבודה צמודה עם צוותי מוצר, שיווק, עיצוב ופיתוח לשילוב תובנות בתהליכי העבודה, כולל בשלב פיתוח המוצר החדש
בחינה ושיפור מתמיד של ממשקי משתמש, תוך שימוש בכלים אנליטיים ודאטה
הפקת דוחות תובנות ואיתור הזדמנויות לשיפור חוויית המשתמש ולקידום חדשנות
מה חשוב להביא איתך לתפקיד?
תואר ראשון רלוונטי – חובה
ניסיון של לפחות 3 שנים בניתוח תובנות צרכנים UX Research / Consumer Insights
ניסיון בעבודה ישירה עם צוותי פיתוח, עיצוב ומוצר – בשלב פיתוח המוצר ובחינת חוויית המשתמש
ניסיון בעבודה עם כלי אנליזה מתקדמים – כולל BI, SQL, Google Analyticsומערכות ניתוח התנהגות משתמשים וכלי מחקר מבוססי AI – יתרון משמעותי
יכולת הפקת תוצרים ברמה גבוהה – כולל מצגות, תובנות עסקיות וסטוריטלינג מחקרי
חשיבה אנליטית ועסקית, סקרנות טבעית והבנה עמוקה של חוויית משתמש
לאהוב את מה שעושים

להמשך קריאה
Company About Us Image

איזה א.נשים אנחנו רוצים איתנו?


קבוצת שטראוס היא חברת מזון ומשקאות בינלאומית שבסיסה נמצא בישראל.

העובדים והעובדות של שטראוס, משפיעים על חייהם של א.נשים ברחבי העולם בכל יום מחדש.

אנחנו מזמינים אותך להצטרף אלינו, להביא את עצמך ולהשפיע בגדול.

 

מה נבקש ממך? להביא את עצמך לעבודה! רעיונות חדשים, כישרונות, חלומות, ידע וניסיון החיים שצברת, יחד עם מקצועיות והבנה שהתפתחות היא אינסופית.

 

 

להמשך קריאה

להגשת מועמדות יש למלא פרטים >>