מספר משרה: 18212
תחום: פקידות ואדמיניסטרציה
אזור: שרון
רוצים/ות להיות חלק מקבוצה עוצמתית? אנחנו מחפשים אותך כדי להיות חלק מההצלחה!
קבוצת אלקטרה מגייסת אחראי/ת אדמיניסטרציה למרכז מסחרי באור ים לנכסי אריאל
תיאור התפקיד :
מתן שירות פרונטלי וטלפוני, תפעול משרד: הזמנות ציוד, הוצאת מכתבים, בנקים, מענה ללקוחות בנושאי חשבונות, אדמיניסטרציה ופגישות, תיאום פגישות, אירוח.
תפעול הזמנות רכש משלב המו"מ, קבלת הצעות מחיר, הוצאת הזמנות רכש, קליטה במחשב והעברה להנח"ש. תפעול כרטסות דיירים
יד ימינו של מנהל המתחם.
חצי משרה: ימים א'-ה', 4 שעות ביום, קיימת גמישות. ימי שישי לסירוגין.
דרישות התפקיד :
-ניסיון בתפקיד דומה הכולל שירות לקוחות טלפוני ופרונטלי
-ניסיון בעבודה בחברות לאחזקת מבנים – יתרון
-ניסיון בעבודה עם מערכות קריאות שירות
-שליטה במערכות office
-ניסיון בעבודה עם מערכת הזמנות רכש והנה"ח (היכרות עם פריוריטי – יתרון)
-שליטה בעברית , שפות נוספות - יתרון (בדגש על אנגלית ורוסית)
-מוסר עבודה גבוה , אחריות, יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה
-יכולת הגעה עצמאית
מה אנחנו מציעים :
היי,
תודה שבחרת להגיש מועמדות לקבוצה עם עוצמה
-
נבדוק את ההתאמה למשרה אליה הגשת מועמדות וגם התאמה למשרות פתוחות נוספות.
אם נמצאה התאמה, ניצור איתך קשר להמשך תהליך. אם לא תמצא משרה מתאימה, נשמור אצלנו את קורות החיים ונפנה אליך אם נמצא בהמשך משרה אחרת התואמת את כישוריך וניסיונך.
תודה
מחלקת גיוס קבוצת אלקטרה