





מספר משרה: 2336
שירות לקוחות טלפוני
גוש דן
נציג/ת שירות במוקד וואטצאפ
קצת על התפקיד:
מתן מענה בהתכתבות ללקוחות החברה הפונים בשירותי הדיגיטל באמצעות ה- WhatsApp בתחום התקשורת: קווי, סלולר ובינלאומי. כגון: מידע על חשבוניות, מעבר בין תוכניות, בירורים וכו'.
בנוסף, ישנם יעדי מכירה של הוספת שדרוגים וערך מוסף.
מוקד שפעיל 24/7
משמרות:
בוקר: 8-17
ערב: 10-19 / 12:00-21:00
לילה
סופי שבוע - המוקד פעיל שישי + שבת כאשר הדרישה היא משמרת אחת לשבועיים (לשומרי שבת שישי בוקר או מוצש).
סטודנטים - 4 משמרות באמצע שבוע + סופש לסירוגין או 3 משמרות באמצע שבוע + סופש קבוע.
קורס - כ-17 ימים (9 עיוני + 7 מעשי) 8:30-17:00 א-ה.
דרישות התפקיד:
כושר ביטוי בכתב ובע"פ ברמה גבוהה- חובה
היכרות טובה עם מערכות החברה- יתרון
יכולת ביצוע מספר משימות במקביל
ראש גדול וחשיבה יצירתית
ידע בסיסי במחשב
תודעת שירות גבוהה
העבודה בראש העין
פרטנר,
קבוצת תקשורת מובילה בישראל, מספקת מגוון רחב של שירותי תקשורת מתקדמים לציבור ולעסקים. הקבוצה מתפתחת באופן מתמיד, חודרת לתחומי צמיחה חדשים ומאמצת טכנולוגיות חדשניות. בפרטנר, אנו מאמינים בהתפתחות מקצועית ואישית של עובדינו בכל תפקיד ומחלקה. רבים מעובדינו התחילו כג'וניורים וצמחו למקצוענים מובילים. אנו מתחייבים להשקיע בכם, לפתוח בפניכם הזדמנויות חדשות ולהוביל את שוק התקשורת בישראל. סמכו עלינו - אנחנו רואים את העתיד שלכם ומזמינים אתכם לגדול איתנו 😊
Hallo partner
איזה כיף שבחרת להגיש
מועמדות למשרה אצלנו
רצינו לעדכן שקיבלנו את קורות החיים שלך
והם הועברו לצוות הגיוס להמשך טיפול.
במידה ותימצא התאמה לדרישות המשרה
ולמה שאנחנו מחפשים ניצור איתך קשר בהקדם להמשך תהליך.
בינתיים הרבה בהצלחה!
מכולנו במחלקת הגיוס של פרטנר