מספר משרה: 18459

מנהל/ת שכר והטבות

תחום: כספים

אזור: מרכז

קריירה משמעותית ומאתגרת מחכה לכם/ן אצלנו - בואו לצמוח איתנו!
קבוצת אלקטרה מגייסת מנהל/ת שכר והטבות לעבודה במשרדי המטה במרכז

תיאור התפקיד :

  • ניהול תהליכי תגמול חודשיים ותקופתיים – שכר ומענקים
  • שותפות בהגדרת מדיניות שכר והטבות בקבוצה ותקשורה
  • ניהול מדיניות ההטבות של הקבוצה לרבות הסדרים פנסיוניים, ביטוח בריאות ועוד
  • תכנון ובקרה של תקציב השכר בחברות
  • ניתוח נתוני שכר והטבות והכנת דוחות ניהוליים
  • ייעוץ לצוותי מש"א בנושאי שכר והטבות ודיני עבודה
  • ניהול ובקרה של תקציב פעילות משאבי האנוש של הקבוצה
עבודה בכפיפות למנהלת מחלקת שכר והטבות

דרישות התפקיד :
  • ניסיון של 5 שנים לפחות בתחום- חובה!
  • היכרות מעמיקה עם דיני עבודה
  • ידע בתוכנות שכר וניהול משאבי אנוש (היכרות עם חילן ופיוז'ן Oracle – יתרון)
  • יכולת אנליטית גבוהה, דייקנות והבחנה בפרטים תוך ראיה מערכתית כוללת
  • שליטה מעולה באקסל
  • יכולת עבודה בסביבה מרובת ממשקים ובכירים
  • כישורי תקשורת ויחסים בינאישיים מעולים
מה אנחנו מציעים :
  • סל הטבות נרחב
  • הזדמנות להשתלב בחברה מובילה במשק

להמשך קריאה

שלח קורות חיים

היי,
תודה שבחרת להגיש מועמדות לקבוצה עם עוצמה
-  
נבדוק את ההתאמה למשרה אליה הגשת מועמדות וגם התאמה למשרות פתוחות נוספות.
אם נמצאה התאמה, ניצור איתך קשר להמשך תהליך. אם לא תמצא משרה מתאימה, נשמור אצלנו את קורות החיים ונפנה אליך אם נמצא בהמשך משרה אחרת התואמת את כישוריך וניסיונך.
 
תודה
מחלקת גיוס קבוצת אלקטרה