מספר משרה: 2235
לוד
הצטרפו לסניף לוד המהממם שלנו בתפקיד משמעותי
מה יש במטב שמרגיש אחרת?
🤝 צוות מקצועי ומהמם שתומך ממש מהיום הראשון
🚀 אפשרות אמיתית להתפתח ולהתקדם במגוון תחומים
💡 חיבור לערכים ולעשייה חברתית שעושה רק טוב ללב- ולקריירה
⭐תנאים טובים שאין במקומות אחרים
תיאור התפקיד:
- ניהול הזמנות ופוליסות: קבלת ההזמנות ממזמינים שונים, עדכונן המערכת הממוחשבת והעברתם לגורמים הרלוונטיים.
- ליווי ותמיכה בצוות הסניף בכל הנוגע למערכת הממוחשבת.
- מעקב אחר אחר מתן השירות של מטב ובקרה עליו.
- גבייה והפקת חיובים.
- הקמת מטופלים במערכת הפנימית ועבודה מול הממשק של ביטוח לאומי
- פתיחת ספקים חדשים, העלאת חשבוניות ומעקב אחר תשלומים.
- אחריות על תפעול נוכחות ושכר המטפלים בסניף: איסוף יומני עבודה, הקלדת נתונים ובקרה באמצעות דוחות שידור שכר.
- עבודה בצוות רב מקצועי ורב ממשקי.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי אדמיניסטרציה/גביה- חובה
12 שנות לימוד- חובה
שליטה מלאה באקסל ובמערכות ממוחשבות (כולל Office)- חובה
התפקיד דורש:
יכולת גבוהה בניהול משימות בסביבה ממוחשבת
ראש גדול
יחסי אנוש מצויינים
יכולת עבודה בצוות רב מקצועי
יכולת התמודדות טובה בעומס משימות
עמותת מטב הינה העמותה הוותיקה, המוערכת והמקצועית ביותר בישראל בתחום הטיפול הסיעודי.
העמותה נוסדה בשנת 1958 ומקפידה מיום היווסדה על ניהול תקין ומבוקר ופעילות על פי מערכת ערכים חברתית ומקצועית, תוך שמירה על הסטנדרטים הטיפוליים הגבוהים ביותר ומתן אפשרות לכל מטופל לבחור את המסגרת המתאימה ביותר עבורו.
כיום עמותת מטב מעניקה שירותים ליותר מ-27,000 לקוחות באמצעות כ-50 שלוחות הפרוסות בכל רחבי ארץ.
העמותה מוכרת על ידי כל הגופים המקצועיים בתחום הרווחה, ביניהם: המוסד לביטוח לאומי, הסוכנות היהודית ומשרד הקליטה והרווחה.