





מספר משרה: 41789
תחום: ניהול
חיפה והקריות
אם אתם/ן מחפשים הזדמנות ניהולית עם תשוקה לשירות, יכולת הובלה ורצון להשפיע – זו ההזדמנות שלכם/ן להצטרף למוקד שירות דינמי ומרתק!
אנחנו מחפשים/ות אחמ"ש/ית עם ניסיון, שיצטרף/תצטרף לצוות המנצח שלנו ויסייע/תסייע לנו להמשיך להעניק חווית שירות יוצאת דופן.
ניהול משמרת והובלת צוות: תובילו את הנציגים/ות לעמידה ביעדי שירות, תעניקו מענה מקצועי בשטח ותפתרו תקלות בזמן אמת.
ממשקים לוגיסטיים: תתממשקו מול חברות אספקה ולוגיסטיקה, תטפלו בתקלות ותנהלו תיאומים מול ספקים חיצוניים.
שימור לקוחות: תטפלו בפניות מורכבות ותבצעו שיחות שימור עם לקוחות, תוך שמירה על שביעות רצונם.
הדרכה ופיתוח: תבצעו הדרכות והכשרות מקצועיות לצוות.
גיבוי ניהולי: תמלאו את מקום מנהלת המוקד בהיעדרה, ותהיו אחראים/ות על ניהול כולל וקבלת החלטות.
ניסיון קודם כאחמ"ש/ית / נציג/ה בכיר/ה במוקד שירות – חובה!
הבנה לוגיסטית ויכולת עבודה מול מספר ממשקים.
ניסיון בשיחות שימור / מכירה טלפונית – יתרון משמעותי! 💰
שליטה בסביבה ממוחשבת (מערכות CRM, מייל, אקסל בסיסי).
גישה שירותית, יכולת הובלה, סדר ויכולת תפקוד תחת לחץ.
שעות עבודה נוחות: א'-ה' 09:00-17:00, שישי 09:00-13:00.
נשמע כמו התפקיד הבא שלכם/ן? שלחו לנו קורות חיים עוד היום ובואו להוביל איתנו את שירות הלקוחות! ✨
הסיפור שלנו
🔹שילוב מנצח של אנשים, הבנת עולם העבודה החדש, ראייה עסקית רחבה וניסיון עשיר בעבודה עם מגוון רחב של לקוחות מאפשר למומחי הקבוצה שלנו יכולת לספק פתרונות מדויקים ומתקדמים, המתאימים לעולם המקצועי שלו.
🔹מערך הגיוס של הקבוצה מתמחה בקליטת עובדים בעל רקע טכנולוגי לצד ניסיון עשיר במתן שירות וניהול לקוח.
🔹לחברה יכולת גיוס גמישות הנובעות ממיטב הניסיון שנצבר על פני שנים רבות.
יכולות אלו מאפשרות לנו לאתר עובדים באופן מדויק ואפקטיבי עבור הלקוחות.
🔹החברה מציעה מעטפת שירותים רחבה באמצעות שילוב יכולות מגוונות
כולל: פלטפורמה דיגיטלית חדשנית, טכנולוגיות מתקדמות, מצוינות שירותית ללקוחות,
וליווי אישי וצמוד לכל אורך הדרך למימוש הפוטנציאל שלו.
קבוצת גב מערכות שמה לעצמה מטרה להיות בית של חברות וארגונים מובילים במשק
תוך שותפות אמיתית לדרך ולהיות הגב שלכם בכל החלטה עסקית חשובה.
הערכים שלנו
🔹 צמיחה והתלבטות
אנחנו פועלים במשקעה אמיתית להוביל את החברה לתוצאות שיבטיחו צמיחה וביצוע שיא.
🔹 השבחת השמה
אנחנו חברה מעודדת שאיפה לקידום אישי ומקצועי תוך הנעה לשלבים ותוצאות.
🔹 גיוון והכלה
אנחנו מאמינים בגיוון, שוויון והכלה הנובעים הן מצורך עסקי והן מאמונה ליבה.
🔹 חדשנות ויצירתיות
מתן פתרונות חדשניים ויציאה מחוץ לקופסה לצורך הלקוח תוך יצירת ערך מוסף ייחודי, זמין וגמיש.
🔹 שותפות ומחויבות
חברה שותפה ללקוח עם עובדים והשארת חותם. מערכת יחסים פתוחה, ישרת, תקשורת בונה, ושקיפות ואמינות הדדית.
“שמי ימית, ואני עובדת בחברת גב מערכות כבר מעל לשנה. אין ספק שמדובר בחברה שיש בה סביבה מקצועית ותומכת. החברה מעודדת התפתחות אישית ומקצועית ומרגיש שהערכים של החברה באים לידי ביטוי בפעילות היומיומית שלנו. אני גאה להיות חלק מארגון שמאפשר לי לממש את הפוטנציאל שלי מידי יום! ממליצה לכל מי שמחפש סביבת עבודה משפחתית ומעצימה להגיע לעבוד איתנו!”
ימית ג'נו
בכירה במוקד חווית לקוח של יוניליוור
“הגעתי לגב מערכות לפני כשנה מחברת הייטק גדולה עם המון חששות לגבי העתיד, אבל ישר מהרגע הראשון הרגשתי שהגעתי לבית שנתן לי מעטפת מקצועית. כדוק קונטרול בארגון מוביל, אני חשופה לתהליכי אינטגרציה ופרויקטים רבים, מגיעה כל בוקר בחיוך והרגשת סיפוק אדיר ומרגישה שגב מאחורי לאורך כל המסע”
שני כהן אקרבי
DOCUMENT CONTROL בחברת Boston Scientific
“הצטרפתי לגב אקספרט לפני כ 3 שנים כנציגת שירות במוקד שירות הלקוחות של אסתי לאודר, לאחר כשנה בתפקידי קודמתי לתפקיד מנהלת משמרת . ברמה היומית כולם מתקבלים בסבר פנים יפות, האווירה מאד משפחתית ואני נהנית להגיע ולבצע את עבודתי כל יום מחדש. במסגרת המוקד אנחנו עושות ארוחת בוקר משותפת , בסופי שבוע happy hour וכמובן שותפות למגוון של הפעילויות שקיימות בחברה כמו שתילה בט"ו שבט , יום ספורט , איסף וחלוקה של תרומות לחיילים ועוד.”
שיראל אלמוג
מנהלת משמרת במוקד שירות לקוחות לקבוצת אסתי לאודר