מנהל.ת מותג אספרסו - החלפה לחל"ד - פתח תקווה
מה נבקש ממך?
להביא את עצמך לעבודה! רעיונות חדשים, כישרונות, חלומות, ידע וניסיון החיים שצברת, יחד עם מקצועיות והבנה שהתפתחות היא אין סופית, לחלום, לאתגר, לחדש ולהפתיע כל הזמן
מה כולל התפקיד?
היכרות עמוקה עם מגמות השוק והסביבה התחרותית – לצורך יצירת זהות מותגית ברורה ורלוונטית
ניהול פורטפוליו מוצרים ממגוון מותגים מובילים
שותפות פעילה בתהליכי חדשנות והובלת פרויקטים שיווקיים, משלב הרעיון ועד ההוצאה לפועל
הובלת מהלכי תקשורת שיווקית במדיות השונות – דיגיטל, ATL, BTL ועוד
ביצוע ניתוחים שיווקיים ומסחריים – כולל ניתוח ביצועים, מגמות, והבנת התנהגות הצרכנים
מעקב אחר ביצועים (Execution Excellence) – זיהוי פערי פוטנציאל וחתירה מתמדת לשיפור, מקסום תוצאות ומציאת פתרונות
מה חשוב להביא איתך לתפקיד?
תואר ראשון אקדמי בתחום רלוונטי (מנהל עסקים/תקשורת/שיווק)
לפחות שנתיים ניסיון בניהול מותג ; ניסיון מחברת מוצרי צריכה - יתרון
יכולות הובלה וביצוע גבוהות –הנעת פרוייקטים ובניית תוכניות עבודה וחדשנות
חשיבה אנליטית מצוינת ויכולת הפקת תובנות מנתונים, מחקרים ומגמות
יכולת להוביל ממשקים מורכבים והנעת שותפים פנים ארגון להשגת מטרות משותפות
עצמאות, יצירתיות ויכולת ניהול מספר פרויקטים במקביל
גמישות מחשבתית, סקרנות ותשוקה אמיתית לעולמות השיווק והמותגים