מספר משרה: 116484

אחמ"ש.ית במוקד שירות הלקוחות

תחום: שירות ויחסי לקוחות

אזור: מרכז

אחמ"ש.ית במוקד שירות הלקוחות של תמי4 - תקן זמני לחצי שנה עם אופציה
- אחריות מלאה על זמינות מוקדית: ניהול השיחות הנכנסות והיוצאות, בקרה שוטפת על עומסים בזמן אמת, מתן פתרונות מהירים ויעילים. 
- בניית סידור עבודה שבועי בהתאם לתקציב ובשיתוף עם קובץ חיזוי השיחות – תוך התאמת משאבים לצרכים משתנים. 
- הפקת דוחות ניהוליים יומיים וחודשיים לצורך מעקב ובקרה אגפית, ניתוח מגמות והסקת מסקנות. 
- אכיפת נהלי משמעת ועמידה בסטנדרטים מוקדיים. 
- עבודה מול ממשקים מרובים בארגון: כספים, מכירות, משל"ט, מערכות מידע, מיקור חוץ ועוד. 
- מתן מענה מקצועי ותמיכה לנציגים במוקד בזמן אמת, כולל פתרון תקלות Online. 
- ניהול רכש ועבודה מול ספקים
- עבודה תחת לחץ, ניהול משימות במקביל.
מה חשוב להביא איתך לתפקיד?
- ניסיון קודם בתפקיד אחמ"ש/ית – יתרון משמעותי 
- שליטה גבוהה באקסל ובמערכות מוקד  
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות, תקשורת בין-אישית גבוהה 
- סדר, דיוק, ירידה לפרטים ויכולת תיעדוף משימות 
 
ימים א-ה 7:45-17:00+ נכונות לשעות נוספות, ימי ו' אחת לחודש 7:45-12:00

להמשך קריאה
Company About Us Image

איזה א.נשים אנחנו רוצים איתנו?


קבוצת שטראוס היא חברת מזון ומשקאות בינלאומית שבסיסה נמצא בישראל.

העובדים והעובדות של שטראוס, משפיעים על חייהם של א.נשים ברחבי העולם בכל יום מחדש.

אנחנו מזמינים אותך להצטרף אלינו, להביא את עצמך ולהשפיע בגדול.

 

מה נבקש ממך? להביא את עצמך לעבודה! רעיונות חדשים, כישרונות, חלומות, ידע וניסיון החיים שצברת, יחד עם מקצועיות והבנה שהתפתחות היא אינסופית.

 

 

להמשך קריאה

להגשת מועמדות יש למלא פרטים >>