מספר משרה: 3156
מזכירות / פקידות
השרון
התפקיד כולל:
• ניהול ותיאום יומנים
• מענה טלפוני, קבלת קהל, תיאומי פגישות
• ריכוז והגשת מכרזים – מעקב מועדים, איסוף מסמכים, עבודה מול גורמים חיצוניים
• תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת
דרישות:
• ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – חובה
• שליטה מלאה ביישומי Office – חובה
• שליטה בשפה האנגלית – חובה
• ניסיון בהגשת מכרזים – יתרון משמעותי
• סדר, דיוק, אחריות ויכולת עבודה עצמאית
• תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
שפיר היא נבחרת.
אנחנו מובילים בתחום, ומגיעים להישגים שלנו בזכות רמתם המקצועית של האנשים הבונים את החברה.
ההישגים שלנו הם משותפים, ואנחנו שומרים על מקומם של אנשינו איתנו.
אנחנו מציעים לעובדים התפתחות מקצועית, תחושת שייכות ומקום עבודה יציב.
למה כדאי לעבוד בשפיר?
סביבה תומכת
אנחנו מודעים לדרישות התעשייה, ולכן חשוב לנו לעבוד יחד ולהקשיב על מנת לתת מקום לכל אחת ואחד.
חברה יציבה
אנחנו משתמשים ביציבות ובמשאבים של החברה כדי לשמור על העובדים שלנו.
ממקצועיות לאליפות
אנחנו נותנים לעובדים שלנו את הכלים להתמודדות עם הפרויקטים הכי גדולים ומאתגרים.
עשייה מגוונת
אנחנו מייצרים הזדמנויות חדשות עבור העובדים שלנו, על ידי ביצוע פרויקטים מגוונים בזמן קצר.