





מספר משרה: 41662
תחום: מערכות מידע
מרכז
מנתח.ת מערכות CRM לארגון מוביל במרכז
ניתוח צרכים ודרישות לקוחות והגדרת אופן מימוש הדרישות ביישום מערכת חדשה.
המלצה על חלופות אפשריות למימוש הצרכים והדרישות. עבודה טכנית מול מפתחים, צוותי UX/UI ואנשי תשתיות.
כתיבת מסמכי דרישות ואפיון להקמת מערכות מידע ממוחשבות בהתאם ללמידת הצרכים העסקים והדרישות השונות, כתיבת מסמכי בדיקות וביצוע בדיקות מסירה, כתיבת מסמכי הסבה והשתתפות בתהליכי הסבה.
מתן מענה כדרג שני או שלישי לשאלות / תקלות משתמשים.
ליווי תהליך ההטמעה והדרכת המשתמשים. בחינת התאמת מוצרים ומערכות קיימים לדרישות לקוח.
דרישות:
השכלה אקדמית רלוונטית ממוסד מוכר או / הנדסאי / בוגר יחידה צבאית טכנולוגית בתחום ניתוח מערכות או בעל הכשרה רלוונטית מקורסים מקצועיים.
6 שנות ניסיון כמנתח.ת מערכות.
ידע מקיף בגרסאות 365 (9.0) ,2011 של Dynamics CRM
ניסיון מוכח בשדרוג ל 365 ובהסבות נתונים, ממשקים
ניסיון מוכח בניהול גרסאות של פתרונות, העברת גרסאות בין סביבות ופתרון שגיאות
ניסיון בכתיבת אפיונים (High & Low Level)
הסיפור שלנו
🔹שילוב מנצח של אנשים, הבנת עולם העבודה החדש, ראייה עסקית רחבה וניסיון עשיר בעבודה עם מגוון רחב של לקוחות מאפשר למומחי הקבוצה שלנו יכולת לספק פתרונות מדויקים ומתקדמים, המתאימים לעולם המקצועי שלו.
🔹מערך הגיוס של הקבוצה מתמחה בקליטת עובדים בעל רקע טכנולוגי לצד ניסיון עשיר במתן שירות וניהול לקוח.
🔹לחברה יכולת גיוס גמישות הנובעות ממיטב הניסיון שנצבר על פני שנים רבות.
יכולות אלו מאפשרות לנו לאתר עובדים באופן מדויק ואפקטיבי עבור הלקוחות.
🔹החברה מציעה מעטפת שירותים רחבה באמצעות שילוב יכולות מגוונות
כולל: פלטפורמה דיגיטלית חדשנית, טכנולוגיות מתקדמות, מצוינות שירותית ללקוחות,
וליווי אישי וצמוד לכל אורך הדרך למימוש הפוטנציאל שלו.
קבוצת גב מערכות שמה לעצמה מטרה להיות בית של חברות וארגונים מובילים במשק
תוך שותפות אמיתית לדרך ולהיות הגב שלכם בכל החלטה עסקית חשובה.
הערכים שלנו
🔹 צמיחה והתלבטות
אנחנו פועלים במשקעה אמיתית להוביל את החברה לתוצאות שיבטיחו צמיחה וביצוע שיא.
🔹 השבחת השמה
אנחנו חברה מעודדת שאיפה לקידום אישי ומקצועי תוך הנעה לשלבים ותוצאות.
🔹 גיוון והכלה
אנחנו מאמינים בגיוון, שוויון והכלה הנובעים הן מצורך עסקי והן מאמונה ליבה.
🔹 חדשנות ויצירתיות
מתן פתרונות חדשניים ויציאה מחוץ לקופסה לצורך הלקוח תוך יצירת ערך מוסף ייחודי, זמין וגמיש.
🔹 שותפות ומחויבות
חברה שותפה ללקוח עם עובדים והשארת חותם. מערכת יחסים פתוחה, ישרת, תקשורת בונה, ושקיפות ואמינות הדדית.
“שמי ימית, ואני עובדת בחברת גב מערכות כבר מעל לשנה. אין ספק שמדובר בחברה שיש בה סביבה מקצועית ותומכת. החברה מעודדת התפתחות אישית ומקצועית ומרגיש שהערכים של החברה באים לידי ביטוי בפעילות היומיומית שלנו. אני גאה להיות חלק מארגון שמאפשר לי לממש את הפוטנציאל שלי מידי יום! ממליצה לכל מי שמחפש סביבת עבודה משפחתית ומעצימה להגיע לעבוד איתנו!”
ימית ג'נו
בכירה במוקד חווית לקוח של יוניליוור
“הגעתי לגב מערכות לפני כשנה מחברת הייטק גדולה עם המון חששות לגבי העתיד, אבל ישר מהרגע הראשון הרגשתי שהגעתי לבית שנתן לי מעטפת מקצועית. כדוק קונטרול בארגון מוביל, אני חשופה לתהליכי אינטגרציה ופרויקטים רבים, מגיעה כל בוקר בחיוך והרגשת סיפוק אדיר ומרגישה שגב מאחורי לאורך כל המסע”
שני כהן אקרבי
DOCUMENT CONTROL בחברת Boston Scientific
“הצטרפתי לגב אקספרט לפני כ 3 שנים כנציגת שירות במוקד שירות הלקוחות של אסתי לאודר, לאחר כשנה בתפקידי קודמתי לתפקיד מנהלת משמרת . ברמה היומית כולם מתקבלים בסבר פנים יפות, האווירה מאד משפחתית ואני נהנית להגיע ולבצע את עבודתי כל יום מחדש. במסגרת המוקד אנחנו עושות ארוחת בוקר משותפת , בסופי שבוע happy hour וכמובן שותפות למגוון של הפעילויות שקיימות בחברה כמו שתילה בט"ו שבט , יום ספורט , איסף וחלוקה של תרומות לחיילים ועוד.”
שיראל אלמוג
מנהלת משמרת במוקד שירות לקוחות לקבוצת אסתי לאודר