אחראי.ת תחום סלולר
מה נבקש ממך?
להביא את עצמך לעבודה! רעיונות חדשים, כישרונות, חלומות, ידע וניסיון החיים שצברת, יחד עם מקצועיות והבנה שהתפתחות היא אין סופית
מה כולל התפקיד?
ניהול כולל של תחום הסלולר בארגון ומתן שירות מקצועי ואישי לעובדי החברה
ליווי קליטת עובדים: פתיחת קווים, הנפקת מכשירים, הדרכות ומדיניות שימוש
תחזוקת נהלים ומדיניות: עדכון שוטף, מסמכי הדרכה ומידע לעובדים
טיפול שוטף בתקלות טכניות, בעיות קליטה, החלפות מכשירים, ניהול מלאי ותקשורת מול ספק הסלולר
הובלת פרויקטים ושיפורים: חידוש הסכמים, פרויקטי החלפת מכשירים, ביצוע בקרות, משוב ושיפור חוויית העובד
מה חשוב להביא איתך לתפקיד?
ניסיון קודם בתחום הסלולר – חובה
ידע טכני במערכות הפעלה Android ו-iOS – חובה
ניסיון בעבודה עם מערכת ServiceNow או מערכת ניהול קריאות שירות דומה – יתרון משמעותי
Excel ברמה טובה
יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון גבוהים והובלת תהליכים מקצה לקצה
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה עם כלל הדרגים בארגון