מנהל.ת מותג מאפה - פתח תקווה
מה נבקש ממך?
להביא את עצמך לעבודה! רעיונות חדשים, כישרונות, חלומות, ידע וניסיון החיים שצברת, יחד עם מקצועיות והבנה שהתפתחות היא אין סופית, לחלום, לאתגר, לחדש ולהפתיע כל הזמן
מה כולל התפקיד?
• היכרות עמוקה עם מגמות השוק והסביבה התחרותית - לצורך יצירת זהות מותגית ברורה ורלוונטית
• שותפות פעילה בתהליכי חדשנות והובלת פרויקטים שיווקיים - משלב הרעיון ועד ההוצאה לפועל
• ניהול פורטפוליו מוצרים ממגוון מותגים מובילים
• הובלת מהלכי תקשורת שיווקית במדיות השונות - דיגיטל, BTL, ATL ועוד
• ביצוע ניתוחים שיווקיים ומסחריים - כולל ניתוחי ביצועים, מגמות, והבנת התנהגות הצרכנים
• מעקב אחר ביצועים (Execution Excellence) – זיהוי פערי פוטנציאל וחתירה מתמדת לשיפור, מקסום תוצאות ומציאת פתרונות
מה חשוב להביא איתך לתפקיד?
• תואר ראשון בתחום רלוונטי (מנהע"ס, תקשורת)
• לפחות שנתיים ניסיון בניהול מותג (ניסיון מחברת מוצרי צריכה - יתרון)
• ניסיון מוכח בניהול פרויקטים ובניית תכניות עבודה וחדשנות
• חשיבה אנליטית מצוינת ויכולת הפקת תובנות מנתונים, מחקרים ומגמות
• יחסי אנוש מצוינים, יכולת הובלת ממשקים והנעת שותפים פנים ארגוניים
• עצמאות, יצירתיות ויכולת ניהול מספר פרויקטים במקביל
• גמישות מחשבתית, סקרנות ותשוקה אמיתית לעולמות השיווק והמותגים