אחמ"ש.ית במוקד שירות הלקוחות של תמי4 - תקן זמני לחצי שנה עם אופציה
- אחריות מלאה על זמינות מוקדית: ניהול השיחות הנכנסות והיוצאות, בקרה שוטפת על עומסים בזמן אמת, מתן פתרונות מהירים ויעילים.
- בניית סידור עבודה שבועי בהתאם לתקציב ובשיתוף עם קובץ חיזוי השיחות – תוך התאמת משאבים לצרכים משתנים.
- הפקת דוחות ניהוליים יומיים וחודשיים לצורך מעקב ובקרה אגפית, ניתוח מגמות והסקת מסקנות.
- אכיפת נהלי משמעת ועמידה בסטנדרטים מוקדיים.
- עבודה מול ממשקים מרובים בארגון: כספים, מכירות, משל"ט, מערכות מידע, מיקור חוץ ועוד.
- מתן מענה מקצועי ותמיכה לנציגים במוקד בזמן אמת, כולל פתרון תקלות Online.
- ניהול רכש ועבודה מול ספקים
- עבודה תחת לחץ, ניהול משימות במקביל.
מה חשוב להביא איתך לתפקיד?
- ניסיון קודם בתפקיד אחמ"ש/ית – יתרון משמעותי
- שליטה גבוהה באקסל ובמערכות מוקד
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות, תקשורת בין-אישית גבוהה
- סדר, דיוק, ירידה לפרטים ויכולת תיעדוף משימות
ימים א-ה 7:45-17:00+ נכונות לשעות נוספות, ימי ו' אחת לחודש 7:45-12:00